Μεγάλη τουριστική καμπάνια στην Ελλάδα και το εξωτερικό υλοποιεί φέτος η Νομαρχία Λάρισας

Σημαντικά κεφάλαια ύψους 250.000 ευρώ επενδύει φέτος η Νομαρχία Λάρισας προκειμένου να προβάλλει τουριστικά το νομό σε όλη τη χώρα αλλά και στο εξωτερικό.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο πρόγραμμα τουριστικής προβολής που έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα και από το οποίο προσδοκάται ότι ο νομός θα αποκομίσει σημαντικά οφέλη σε επίπεδο αφίξεως τουριστών.

Με τον τρόπο αυτό η Νομαρχία Λάρισας δίνει νέο περιεχόμενο στη μεγάλη στροφή προς την ανάπτυξη του τουρισμού που έχει αρχίσει συστηματικά τα τελευταία χρόνια τόσο με έργα, όσο και με συνεχή προβολή του νομού.

Όπως τόνισε χτες η αρμόδια αντινομάρχης κ Ρένα Καραλαριώτου, «η Νομαρχία Λάρισας, με απόφαση και του νομάρχη κ. Λουκά Κατσαρού επενδύει πλέον συστηματικά στον τουρισμό, στοχεύοντας τόσο στην εσωτερική όσο και στη διεθνή αγορά. Υλοποιούμε έναν συγκεκριμένο σχεδιασμό, με συγκεκριμένους στόχους, ώστε τα χρήματα να πιάσουν τόπο και οι τουριστικές δυνατότητες του νομού να γίνουν ευρύτερα γνωστές».

Ειδικότερα, για την τουριστική προβολή, η Νομναρχία Λάρισας, προέβη φέτος στις ακόλουθες ενέργειες:

1.Δημιουργείται πλήρης τουριστικός οδηγός του νομού, για πρώτη φορά στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα, που θα μοιράζεται παντού και ιδιαίτερα σε Εκθέσεις

2. Για πρώτη φορά ο νομός διαθέτει ειδική Ιστοσελίδα για τον τουρισμό (www.tourismlarissa.gr) μέσα από την οποία μπορούν να γίνονται και κρατήσεις δωματίων. Εδώ και λίγες ημέρες μάλιστα η Ιστοσελίδα μάλιστα μεταφράστηκε και ήδη «τρέχει» σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) στοχεύοντας στη διεθνή αγορά, ενώ σχεδιάζεται και η προσθήκη και άλλων γλωσσών (ιταλικά, πολωνικά, τσέχικα κλπ)

3. Τυπώθηκαν και τυπώνονται έντυπα για ειδικές μορφές τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός τουρισμός και η γαστρονομία (συνταγές και τοπικά προϊόντα) που επίσης θα διακινηθούν παντού.

4. Τυπώθηκε και ήδη διανέμεται ένας εύχρηστος χάρτης τσέπης του νομού Λάρισας με τις διαδρομές, τα τουριστικά σημεία και τα καταλύματα στα ελληνικά και τα αγγλικά.

5. Τυπώθηκαν νέες αφίσες με καινούργια θέματα για το νομό για επικόλληση στα πιο γνωστά τουριστικά στέκια όλης της χώρας

6. Διατέθηκαν σε μεγάλα ξενοδοχεία κάρτ-ποστάλ του νομού Λάρισας, με προπληρωμένο ταχυδρομικό τέλος. Αυτό σημαίνει ότι ο τουρίστας μπορεί να στέλνει δωρεάν καρτ-ποστάλ που θα διαφημίζει τις ομορφιές του νομού σ'όλο τον κόσμο.

7. Ξεκινούν διαφημιστικά σποτ στα τηλεοπτικά κανάλια της περιοχής με σκοπό να προσελκυστεί τουριστικό κοινό από τη Θεσσαλία και την Κεντρική Ελλάδα.

8. Το Πάσχα, στα Διόδια μοιράστηκαν 50.000 διαφημιστικά φυλλάδια για το νομό, ως ένθετα στο «Χρυσό Οδηγό» του νομού.

9. Ένα DVD με πληροφορίες για το νομό Λάρισας θα μοιραστεί σε 300.000 τεμάχια την Κυριακή 28 Μαΐου με την εφημερίδα «Το Βήμα».

10. Ένθετο 5πτυχο θα μοιραστεί σε 20.000 αντίτυπα με το περιοδικό «Ταξίδια» της εφημερίδας «Ναυτεμπορική», η οποία απευθύνεται σε ένα κοινό υψηλής εισοδηματικής στάθμης.

11. Ο νομός Λάρισας «μπήκε» από φέτος σε δεκάδες Info Kiosk (Οθόνες αφής) σε όλα τα τουριστικά σημεία της χώρας (λιμάνια, αεροδρόμια, ξενοδοχεία, καταστήματα στην εθνική Οδό) που πληροφορούν τον τουρίστα για τα πάντα σχετικά με τον τουρισμό στην περιοχή.

12. Θα υλοποιηθεί στις αρχές του καλοκαιριού ειδική Διαφημιστική Καμπάνια σε επτά πόλεις της Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάνη, Γρεβενά, Καστοριά, Βέροια, Φλώρινα Έδεσσα, Θεσσαλονίκη) που απεδείχθησαν και πέρυσι σημαντικές δεξαμενές τουριστών για το νομό.

13. Παρήχθη CD ια το νομό Λάρισας, που διακινείται σε Εκθέσεις και τουριστικούς φορείς, ενώ για πρώτη φορά η Νομαρχία απέκτησε πλούσιο Φωτογραφικό υλικό, με αγορασμένα δικαιώματα που το προσφέρει σε όποιον θέλει να διαφημίσει το νομό.

14. Δημοσιεύθηκαν δεκάδες άρθρα (δωρεάν) και καταχωρήσεις σε περιοδικά με θέμα τον τουρισμό, τα ταξίδια και τις διακοπές.

Παράλληλα, η Νομαρχία Λάρισας μετείχε φέτος στις κυριότερες Τουριστικές Εκθέσεις στο εξωτερικό και ιδιαίτερα σε χώρες από τις οποίες προσδοκάται σημαντικός αριθμός τουριστών, όπως στο Μιλάνο, την Πράγα, το Βερολίνο, τη Βουδαπέστη και έπονται το Βουκουρέστι, το Πόζναν της Πολωνίας. Επί πλέον, συμμετείχε σε όλες τις μεγάλες Τουριστικές Εκθέσεις της Ελλάδας.

«Η δουλειά που γίνεται στο θέμα του τουρισμού, είναι πραγματικά πρωτοποριακή» σημειώνει η κυρία Καραλαριώτου, «και η ενασχόληση μας καθημερινή. Συνεργαζόμαστε με όλους και ελπίζουμε ότι και με τη βοήθεια των τουριστικών επιχειρηματιών τα αποτελέσματα θα είναι φέτος πολύ καλά....»